En fyrhjulingskommentar


Warning: Undefined variable $content in /var/www/filuren.com/public_html/wp-content/plugins/facebook-share-new/facebookshare.php on line 635

För en tid sedan undrade du varför jag hackar på dig. Anledningar är sånna här kommentarer som du skrev, läs här.

Hur snällt är de?

Jag ser inget logisk i det. Gör någon annan det?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *