Warning: Undefined variable $content in /var/www/filuren.com/public_html/wp-content/plugins/facebook-share-new/facebookshare.php on line 636

Hm. Undra varför kan inte personer kommunicera direkt med mig. En del av assistenternas jobb är att hjälpa till att tolka.
Det är inte konstigt att jag blir arg då.
Undra om jag ska lämna svaren via någon annan som också känner henn.