Warning: Undefined variable $content in /var/www/filuren.com/public_html/wp-content/plugins/facebook-share-new/facebookshare.php on line 636

Jag skickade in assistans räkning via posten, Föråt. Såg att man kan skicka in den digitalt.
Det får bli nästa månad.