En dag i Jämtlands-tecken


Warning: Undefined variable $content in /var/www/filuren.com/public_html/wp-content/plugins/facebook-share-new/facebookshare.php on line 636

Idag fick jag besök av en Jämte som just nu bor här i närheten.

Kul att få nya kontakter både här och uppe i Oviken. Det var också kul att se hans film där han åker Längdskidor på Sergelstorg-Stockholm

Just nu tittar jag på Världscupen ifrån Åre. Jag blir sugen och åka Skicart.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *